Thursday, February 21, 2008

B.O.R.E.D

Masuk hari ne da 3 minggu kot aku tak tulis blog..
Bukan apa,otak serabut,bisnes pun tak stabil lagi,macam2 masalah..
Lagipun otak aku ne bukan jenis ngadap komputer lama-lama,sakit mata..
Tah malam ne apa kena tah aku tetiba jek tergerak nak tulis,layan je la labu,ngeh ngeh..^.^

aku baru lepas main futsal,kaki luka lagi,terentak kat lantai simen tadi..ne mr. j punye pasal la ne,bleh plak tahan aku time gelecek ala-ala torres,jatuh menggelupuk aku..aku ne kalau org wat aku memang aku emo skit,kuar macam2 carut dari mulut aku..tapi pastu ok la..sori ye mr j free-free dapat *tut* dan *tut*

hahaha..tetiba teringat cite zaman skool dulu..time aku tingkatan 3..time tu perhimpunan,murid2 sume kena duduk dengar ucapan cikgu..aku pn dudukla ramai2..tengah2 ucapan dia tetiba rasa nak kentut,tapi aku tahan la,malu seh kang kena gelak kang.. tahan punya tahan,last2 terlepas juga encik kentut tu..."Prooot!!"cikgu berhenti bagi ucapan..dia jeling,cari sapa dak yang tak senonoh tu..member2 aku lak da start belah tinggalkan aku,sambil gelak2 diorang pindah tempat..tinggallah aku dipulaukan sambil menahan malu yg teramat sangat,jatuh maruah aku..pastu 2 hari tak datang kelas...hahaahaaa...

zaman skool dulu mmg best,aku ne nak kira jahat sgt takde la..tapi nakal ada..aku igt lagi time aku jadi pengawas,budak2 nak bawak makanan masuk blok,sedangkan benda tu dilarang..budak tu besar2,gempal..so ktorg gaduh la..aku takde nak tulis2 nama kasi cikgu,pastu cikgu ambik tindakan,aku sound tepek je..cite dia camne:
koy:wei makanan takbleh bawak masuk blok,ko gi makan kat kantin
si gemuk:ala..sikit jek makanan ne, takkan takbleh kot...kantin ramai org la..
koy:ah kau,patut la gemuk,kuat makan..tak guna punya gemuk (ayat blakang aku reka;p)
pastu dak tu tarik muka masam trus blah,aku pn sebenarnye da cuak,manala tau dia nak pukul aku ke..tapi wat2 la kering,tak pengawas la kalau tak kerek kan.hahhaha..

zaman skool dulu mmg best,kalau nak cite memang banyak,len hari aku cite lagi..heh^.^

1 comments:

mAe said...

pengawas cam koyok nie..kalau sound aku...
memang aku lempang sampai ko da xnak sambung belajar lagi la..hehe