Saturday, February 23, 2008

Introducing..Incubus!!!

tah kenapa hari ni tetiba lak aku rajin berblog
slalu malas jek,banyak idea kot hari ne
tah la...org kata bila tgh gembira ne banyak benda kita nak cerita kat orang
life,hobby,etc etc
skang ne juz nak citer pasal band favourite aku,Incubus
lebih spesifik lagi,my idol,Brandon Boydbrandon boyd smiling..bajet cute...

Mamat ne ialah vokalis utama band Incubus.1stly mamat ne jumpa
drummer dia,Jose Pasillas.Main sesaje je,not serious.
Then masuk hi school dia jumpe mikey einziger,lead guitar ngan alex.Tah sapa
alex aku tataw.Dorang regroup wat satu band.Band still takde nama.
Brandon ni ada satu vokal yang unik,
aku suka suara dia..Dia blajar 2 vocal lessons time start
main band,till habis duit.Tapi dia kata kat kawan dia
dia dh cukup belajar apa yang dia maw.And impressively,
di samping vokal dia yg sedap,dia ada kemahiran menghasilkan
lyric lagu yang stylo,deep meaning,and susunan musik
yang kreatif.kalau korang dengar album 1st sampai album
A Crow Left of the Murder korang akan taw
keunikan music experimental yang dia cuba bawak.Cuma
album baru ne halatuju music dia dah jelas,less experimental,
more rock element dalam lagu.Skang ne aku tgh
dengar lagu dig,favourite song dalam album baru dia,
berkisar tentang kemanusiaan dalam hidup kita.
15 Mac Incubus coming to Kay El,and oh sh!t, member
aku yang janji nak belikan tiket tak beli tiket,so
melepas aku ngan otai tgk incubus secara live.
waaa...mak nak tgk incubus,wwaaa...!!!

Meet us at KL,15 Mac,Incubus for life!!
p/s:pe barang hujan beb,anak2 je tu

0 comments: