Wednesday, April 30, 2008

Penghujung Musim

Exam is over!!Aku taktaw aku perlu rasa kecewa atau gembira.Kecewa kerana aku tak dapat jawab dengan baik.Gembira pasal lepas ne aku boleh pergi berfoya-foya,hanging out with friend,tengok wayang,main futsal.Kadang-kadang bosan juga aku melalui rutin yang sama setiap hari.Yelah hari-hari mengadap benda sama..pagi tidur smpai lebam.Petang main bola.Ada internet,tapi taktaw nak browse laman web apa.Yang jelas kerjaku di internet hanya menguruskan kampungku,membaca laman web eurosport.com dan menghabiskan baca membaca blog rakan-rakan.Sesekali aku melihat youtube.com,pasal skill bola.Sangat mengkagumi Messi,bola melekat di kaki,Gerrard,sambil isap rokok pun boleh pass dengan lawa.Dan tidak lupa pemain Arsenal Van Persie,play beautiful football with left leg.Teringin pergi Anfield bersama "honey-dew" melihat match Liverpool sambil memakan ketupat rendang daging.Tu pun kalau dapat bawak masuk benda tu ,hahaha.

Aku melihat but bolaku.Garu kepala.Pening.2 2 but bolaku da koyak.Mana taknya,hari-hari main,rembat sana sini,kejar bagai nak gila bola yang satu tu.Skarang ni pun main guna but Andre.Segan gak nak pinjam,tapi nak beli but baru takde duit.Dah pencen wat dadih..Sem depan la sambung buat balik.Harap-harap rezeki aku sem depan mencurah,dan keputusanku akan meningkat kembali...amin~!! But bolaku yang terkoyak,sob2

0 comments: