Tuesday, March 25, 2008

Status:Happy Mood

*smile like a baby,lol*

Jam menunjukkan pukul 1.26 pagi.Mataku still bulat,membesar,masih segar walaupun malam semakin lanjut.Heran lak aku,bila test,bukan main ngantuk,bila takde test,segar pulak.Maybe bila otak slalu digunakan,maka kita lebih kerap mengantuk,lagipun kalau baca buku pelajaran,memang agak membosankan..lebih2 lagi kalau baca buku yang ayat berbunga2,macam buku trafik tadi..cubalah wat ayat simple,letak gambar2 best ke,barulah ktorang semangat nak baca,kan2??

Hari ne ada 2 berita baik wat aku..tataw la baik untuk korang ke tak..1stly aku dapat tempahan dadih dari pihak staf.even sikit,kalau quality dadih kitorang bagus,maybe diorang akan suruh aku n company(biskut) buat lagi jika ada event2 lain..n aku nak berterima kasih kat dak class aku yang slalu beli dadih aku,my dear,iruing,m0nic,christine,rossa,gloria,joe,mew,al hapiz yang kantoi tadi,haha,tak lupa mira,syed,liya,and sesapa kalau ada tolong tambah sendiri yep..nanti kalau ada event nanti aku support dadih untuk korang..thx dude!!

for 2nd good news,Alhamdulillah tadi test trafik aku dapat jawab..thx all for the hint..especially Azah..tepat n jitu,walau ada tidak mengenai sasaran..walaupun aku rasa ada tak betul,abaikan jek la..since aku rasa aku dah buat yang terbaik,tanpa ada penipuan,aku maksudkan tiru walau sedikit pun..ooyeahh.!!

Alamak..tetiba aku teringat,esok aku banyak keje..hantar PSM,daftar elektif kat fakulti,due date design da dekat,presentation building service pun sama,tak dilupakan test yang berderet macam nak mati..tapi aku suka gak,since ia akan menyibukkan diri aku dari buat benda tak senon0h dan berfaedah,juga untuk membiasakan diri aku bila da kerja time besar nanti...adus ngantuk la plak..blog aku slalu diakhiri dengan ngantuk kan?lantak la..nak tidur..gudnite rakan-rakan sekalian..chow!!

1 comments:

ummiiqbal said...

wei,,,aku nk dadeh jagong atau coklat ke,,,yg lain tamau!!! hehehehe banje aku meh meh meh!!!