Tuesday, March 18, 2008

Its Morphing Time!!!

hello!!hari ni aku nak cerita pasal cite kartun paling aku minat.
Sampai skarang aku still suka,tapi cover la skit2,malu la kat
orang,da besar pun tgk cite kartun ye tak??
ha ini gambar cerita tu:
oopss silap bukan tu,yang ni ha..tu spender mat yie aku
sempat amik gambar hari tu gi umah dia,kantoi ada
underwear power rangers hahah...ha ni dia..tak silap aku dulu tersiar pkul 7-7.30 malam..time tu
aku darjah lagi,still keanak-anakan..=p..slalu kena marah
ngan mak pasal lewat semayang maghrib..
takpe power rangers punye pasal lewat pn lewatla...
teruk betul aku time tu..

Cerita bermula apabila dua angkasawan secara tidak sedar menemui sebuah kontena di ruang angkasa ,serupa satu dumpster hasilnya bau busuknya,dan membuka penutupnya,
melepaskan ahli sihir jahat, Rita Repulsa, daripada 10,000 bertahun-tahun pengurungan.

Rita Repulsa yang Keji~!


Stelah bebas, dia dan tentera jahatnya kumpulan Space Aliens mahu menakluk bumi. Apabila pendeta(???) bijak Zordon tahu akan pembebasan ahli sihir jahat, Zordon yang bertanggungjawab menangkap Rita 10000 tahun dahulu, diperintahkan penolongnya, Alpha 5, untuk mencari lima "remaja-remaja terpilih," mempertahankan Bumi daripada serangan-serangan Rita. Lima remaja yang pelbagai telah terpilih, dan menjadi power rangers Merah,Hitam,Kuning,Biru dan Pink,dan bersatu padu mahu mengalahkan Rita dan konco buduhnya.maka bermulalah kisah pengembaraan lima org sahabat ne..

aku suka tengok power ranger hijau,tommy..dulu siap main2 power rangers lagi,ada
sorg member aku menyamar jadi robot dia,aku jadi tommy.aku naik atas dia,kitorg gi kacau
org lain..haha..last2 syok sgt main sampai result darjah2 aku rendah..damn..trus
kena sebat ngan bapak aku..lol..

skang ne power ranger merepek2..meraban tak hingat..topeng pon da macam siot da..
biasa la tu..da ada sambutan,mesti nak buat lagi,last2 hasilnye macam tahi..

p/s:kalau aku jadi power ranger,nescaya aku akan tolong runtuhkan universiti aku ne,
kasi takde kelas,sume bleh balik umah..tapi apakan daya,aku hanyalah SUPERKOY..damn!

0 comments: