Monday, March 3, 2008

Mr. Lonely

Sh*t!Kebelakangan ne aku terasa agak sunyi
Ditambah pula dengan bebanan kerja yang banyak,masa tidur yang kurang,
dan otak yang senantiasa tidak tenang menyebabkan aku tekanan
TIDAKK!!
Lonely,
I'm Mr Lonely'
I have nobody, On my own..
Best plak layan lagu ne malam2 ne
Lagu akon,yang sememangnye cambest,mengisi halwa telingaku
Penah gak aku terfikir camne hidup seorang diri kat dunia ne
Mesti bosan kan?Tiada interaksi,tiada orang untuk mengadu nasib,bermain dan membuat macam2 hal lagi
Mujur tuhan ada mencipta Hawa untuk Adam,dan keturunan Hawa lah yang membuatkan
ramainya manusia di mukabumi ini
Seorang perempuan itu dilahirkan dan ditetapkan jodohnya mengikut ketentuanNya,
dan mujurlah ada seorang yang sudi menemaniku sehingga kini
Walau buruknye aku,perangai aku,ketidaktentuan kentutku,kehabisan minyak
keretaku,dia still d sisi aku
Cuma sejak kebelakangan ne perangainye agak berubah
Aku cuba untuk bertahan
Selama mana aku mampu bertahan aku tidak pasti
God help me pls..=(

koyok,11.49 pm 3 Mac 2008

1 comments:

Unknown said...

jiwang syial mamat ni..gelimatttt!!!!