Monday, March 24, 2008

Quote of The Day

Time presentation trafik,"As we can see in skedul..",kata seorang rakanku,dan
dewan itu pun pecah dengan gelak ketawa kelas kami,akibat kesilapan rakanku menyebut perkataan "Schedule" tersebut...

****************

"First step of methodology is to acquire the accident statistic from JPJ.."..
apa punye bodo da JPJ ngan JKR pun tak dapat beza..JPJ org nak wat lesen bleh la haha

****************

"Aku punye 10 batang koyok,ko punye lak brapa batang?"
"Aku punye 4 batang,cukup2 la nak penuhkan syarat hahaha"
1 word:Sengal

****************

Teringat aku time wat bridge di umah Miss C,aku dan Miss M buat tanggam untuk bridge.
Tanggam tu memerlukan kami mengorek lubang pada kayu tersebut,sebagai lelaki memang
aku korek cincai2,buruk ya amat..yang si M plak memang lawa la dia buat.Biasa la perempuan,teliti n she got sense of art..So bila siap,dia compare lubang kami..dan dia pun berkata

"Lubang u tak lawa...Lubang i lagi lawa taw.."
ahhahaa...

****************

Aku taw tak ramai orang yang faham penulisan aku ne..hanya "KAMI" jek yang faham..
Nyway nice to hang out with u guys..Gudluck for tomorrow k??huh..=)

0 comments: