Sunday, March 23, 2008

Merepek Meraban 4

Sedar tak sedar aku dah merepek meraban untuk kali yang ketiga..
Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk bernafas,merasai lagi hidup di dunia yang fana ini..
Bersama ayah,ibu,my beloved,and rakan2 yang sayang dan caring kat aku..
Sesungguhnya tanpa korang mesti bosan hidup aku kat sini...thx dude,heh=)

12.12 am..da berlalu da satu hari yang agak serabut bagi aku..act aku tengah buat kerje trafik ne,untuk presentation esok hari..aku kenalah prepare,dah la aku ada darah gugup..entah apa tah aku merepek nanti kat ats pentas tu nanti..so aku dah buat notes sikit,untuk mengingatkan aku jika aku tersilap atau tertinggal apa-apa semasa penyampaian nanti..hope tomorrow will be the lucky day for me..oo yeah..

wargh...aku nguap sebesar2 yang boleh..kalau ada bola ragbi mesti muat dalam mulut aku ne..sebelum aku tdo baik aku siapkan keje aku ne..basuh muka jap,sembahyang n sambung balik persiapan present aku..ok kawan chow...salam

0 comments: