Saturday, March 22, 2008

The Late Show With Koyok Latterman??

6.50 petang

Sampai rumah..Hujan masih renyai2 kat luar..sejak akhir-akhir ne cuaca tak menentu..
kekadang cerah,gelap,panas terik..pastu hujan tetiba..ini la akibat daripada perbuatan manusia yang tak memikirkan masa depan,merosokkan alam skitar sewenang2nya..
Kalau kat sini tetiap malam kilang depan umah aku kuarkan asap dari lebih kurang 5 cerobong asapnya..Aku pelik..Dah buat report,dah keluar teevee still takde tindakan diambil..YB kat sini buat apa?Makan gaji buta ke?nasib baik la aku bukan KJ,kalau tak aku da suruh Pak Lah buang ko tau..

Berfikir kejap..esok nak buat apa ye..oohh kena gi Rengit,nak usha projek aku,projek SIFE..
Nak kena tolong orang asli sana cara2 memasarkan barangan dia..Aku sebagai co-leader
kena la bertanggungjawab memastikan projek ne berjalan lancar..Nak harapkan MEW??
Haprak tak jalan projek,hehhe...Actually aku malas sebenarnya nak g sana..Yelah test berlambak kan..Tapi disebabkan aku da masuk SIFE(thx to Azah,bagi kepercayaan terhadapku),aku kena la beri komitmen.. By hook or by crook,aku kena paksa diri aku menjalankan tanggungjawab yang diberi sepenuhnya..

Bercakap pasal persatuan..teringat aku cerita pasal ada satu club tu dapat sponsor besar..
pastu heboh sana sini..rupa-rupanya sponsor tu MPP yang carikan..hey..bull***T la,kalau takat
orang carikan takpayah la nak berlagak..ingat aku nak impressed dengan kelab ko ke tu ha..?
tak heran bebbbb..!!hehe..=)

erm maghrib da nak dekat..nak p mandi..
esok2 aku sambung lagi..
Adios Amigos Dude..Chow~!

0 comments: